"Ümitvar olunuz, şu istikbal inkılâbı içinde en yüksek gür sada İslâm'ın sadası olacaktır."

Piyasalar

Opet müşterilerini memnun etti

17 Eylül 2014, Çarşamba
Türkiye Kalite Derneği (KalDer)’in 2006 yılından bu yana ölçümlediği “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi”nde OPET, üst üste 9’uncu kez sektöründe “Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket” seçildi.
 OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “ Müşteri talep ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüzde Türk halkının OPET’ten memnuniyeti dokuz yıldan bu yana değişmeden devam ediyor. Bu büyük başarıya, müşteri deneyimlerinden yola çıkarak yaptığımız analizler ve yarattığımız güven duygusu ile ulaştık. Farklılaşma stratejilerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız ile yolumuza devam edeceğiz. Amacımız tüketicinin en çok memnun kaldığı bir akaryakıt dağıtım şirketi olarak her alanda yükselişimizi sürdürmek” dedi. 
Okunma Sayısı: 555
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.

Yorumlar

(*)

(*)

(*)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. İstendiğinde yasal kurumlara verilebilmesi için IP adresiniz kaydedilmektedir.
    (*)

    Namaz Vakitleri

    • İmsak

    • Güneş

    • Öğle

    • İkindi

    • Akşam

    • Yatsı