Zargistal Yaylasına kış gezisi düzenlendi

26 Kasım 2016, Cumartesi 14:12
2013 yılında kurdukları "Güz Vartevorcuları" grubuyla her yıl Kasım ayında İstanbul'dan hareketle Çayeli, Senoz Vadisi yaylalarından Zargistal'e giden ekip bu sene de aynı sehayati gerçekleştirdi.

Grup sözcüsü Muhammed Karakaş, geziyle ilgili olarak şu bilgileri verdi:

Güz Vartevorcuları, 2013'de yaz aylarında açılan bir kampanya ile başladı. O tarihte radyoda uçak biletlerinde kampanya başlatıldığını duymuştuk. Biz de kış aylarında yaylaya gidelim diye arkadasları arayarak bir grup kurduk. Cuma günü gidip, Pazar akşamı tekrar İstanbul'a dönme kararı aldık. Herkes de bu fikre uydu. 2013'de yaklasık İstanbul'dan 10 kişi, köyden de 15 kişi katılarak güzel bir yayla gezisi yaptık. 2014'de kar erken yağdı, Şarinçor'a kadar gittik. Pelat yaylasının alt taraflarına kadar çıktık. 2015'de de yolları sel almıştı, yaylaya çıkamadık. Seneoz Vadisi yolları bizim gezi planladığımız tarihte kapalıydı. Bu sene ise dozer kıraladık, yolu açtırdık. Ortalama 20 ve 25 kişi oluyoruz. Çok güzel bir gezi oluyor. İnşallah önümüzdeki yıllarda da bu gezilerimiz devam edecek.

"Güz Vartevorcuları" kendilerini tanıtacak şekilde kaşkol ve bereleriyle çıktıkları Zargistal Yaylasında kar kayağı ve yürüyüşler de düzenledi.