SON yıllarda her türlü üründe Türkiye’yi kasıp kavuran Çin malı ürünlerden bazılarına “dur” demeye başladık. Hangar Ayakkabı, üretimini yaptığı düşük fiyatlı ürünleriyle pazardaki yerine aldı.
Türkiye’nin yılda 3 milyon çift ayakkabı üretimiyle en büyük şirketi olan Hangar Ayakkabı artık dışa açılıyor. Ucuza ürettiği ayakkabıları sadece 50 Ykr kâr marjıyla tüketiciyle buluşturan Hangar Ayakkabı hedefini büyüttü, artık Avrupa’da şubeleşmeye başlayacak. Sonbaharda ilk olarak Almanya’da başlayacak olan şubeleşmeyle Avrupa’nın tümüne yayılmayı hedefleyen şirket, unvanını dünyaya duyurmaya kararlı.
Hangar Ayakkabı, bayileriyle buluştu. İstanbul Radison SAS Otel’de düzenlenen Bayi Toplantısında konuşan Hangar Ayakkabı Yönetim Kurulu Başkanı Alpaslan Selçuk, “Her zaman yerli malını tercih ettik. Her zaman güçlü bir ayakkabı altyapısına sahip Türkiye’de bunu başardık. 12 yıldır ayakkabı üretiyoruz. Ucuz mal kötü mal değildir. ‘Ucuz etin yahnisi pek olur’ sözünü değiştirdik.” dedi. Hangar Ayakkabı Yönetim Kurulu Başkanı Alpaslan Selçuk, Avrupa’ya açılma fikriyle ilgili olarak da şöyle konuştu: “Bir Avrupa hülyası içindeyiz. Avrupa’nın her ülkesinde Hangar olacak. Dünya markası olma yolunda ilerleyeceğiz. Her çalışanımız canla başla çalışıyor. Aynı zamanda pazarlamacı, aynı zamanda amele, aynı zamanda işçi olarak çalışan tüm personelimizle bunu başardık. Bu ekiple Avrupa’yı fethedeceğiz.”
|