Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 03 Ağustos 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Teknosa, müşterisini memnun edecek

Teknosa, Türkiye’de ilk kez uygulanan “Memnuniyet Garantisi” sistemini düzenlediği basın toplantısı ile kamuoyuna tanıttı.

Toplantıda konuşan Sabancı Holding Gıda ve Perakende Grup Başkanı Haluk Dinçer, Teknosa’nın gıda dışı perakende sektöründe lider, toplam perakende pazarında 5. büyük ve Capital 500 araştırmasına göre Türkiye’nin en büyük 75. özel şirketi olduğunu kaydetti. Dinçer, 2000 yılında kurulan Teknosa’nın, ‘Herkes için Teknoloji’ felsefesiyle Türkiye çapında 52 ilde 182 mağaza sayısı ile Türkiye nüfusunun yüzde 80’ine en yeni teknoloji ürünlerini ulaştırdığını söyledi.

Teknosa Genel Müdürü Mehmet T. Nane de, Teknoloji perakendeciliği sektöründe tüketicilerine ‘Memnuniyet Garantisi’ sunan ilk ve tek firma olduklarının altını çizerek, “Tüketicilerin satın aldıkları ürünlerden vazgeçmeleri veya herhangi bir arıza ile karşılaşmaları durumunda, 15 gün içerisinde ürün değiştirebilme imkânı sunuyoruz” dedi.

Tüketicilerin memnuniyetini en üst düzeyde karşılamak üzere altyapı yatırımları yaptıklarını kaydeden Mehmet T. Nane, 444 55 99 Teknosa Asist, 5599 SMS Bilgi Servisleri ve Teknosa Asist hizmet noktalarını hayata geçirdiklerini kaydetti. Yeni hizmetleri hakkında bilgi veren Nane, Teknosa’nın yeni numarası 444 55 99, Teknosa Asist ve 5599 SMS Bilgi Servisleri ile 7 gün 24 saat sabit veya cep telefonları üzerinden müşterilere hizmet vereceklerini söyledi. Türkiye’nin dört bir yanındaki mağazalarda yer alan Teknosa Asist hizmet noktalarının ise müşterilerin satış sırasında ve sonrasındaki taleplerini karşılayacağını belirten Nane, düzenli indirimlerinin yanı sıra bir yenilik olarak haftalık bazda “Haftanın Yıldızı” konsepti adı altında yeni bir hizmet sunacaklarını da dile getirdi.

Ümit KIZILTEPE / İSTANBUL

03.08.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Cari açık endişesi

  Piyasalar toparlanıyor

  Faizler düşürülsün

  Kredi borçları arttı

  İnşaatta canlılık için çözüm teklifi

  ADSL yüzde 45 ucuzladı

  Teknosa, müşterisini memnun edecek

  Çin’liler, Türkiye’de yatırım yapacak

  Çiftçi, damla sulamaya geçiyor

  Törene erteleme

  Ölüm teminatı 80 bin YTL oldu

  Kefeli, ilk mağazasını Metrocity’de açıyor


 Son Dakika Haberleri