Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 14 Ağustos 2006

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Tüketici haklarının ihlâlinden şikâyetçi

Tüketiciler Birliği bünyesinde, ‘’hak ihlâline uğradığını’’ düşünenlerin mağduriyetlerini çözümlemeye yardımcı olmak amacıyla oluşturulan ‘’Başvuru Merkezi’’ne, yılın 6 aylık döneminde, 3 bin 571 şikâyet gerçekleştirildiği bildirildi.

En çok şikâyette bulunan iller sıralamasında İstanbul, başvuru yönteminde ise internet ilk sırada yer alırken, sorunu olanların yüzde 37,41’i kredi kartı faizinden yakındı.

Tüketiciler Birliği bünyesinde hak ihlallerini tesbit etmek, izlemek, değerlendirmek, istatistiki veriler hazırlamak, raporlamak, kamu ve özel sektöre ait kurum, kuruluş ve firmaların tüketici politikalarının oluşumunda yol gösterici, hak ihlâline uğramış mağdura yardımcı olmak amacıyla oluşturulan ‘’Başvuru Merkezi’’ne bu yılın 6 aylık döneminde yapılan şikâyetler açıklandı. Merkeze 6 ayda, 3 bin 571 şikâyetin gerçekleştiği, Mart ayının da yüzde 30,89 ile yoğunluk açısından en dikkati çekici ay olduğu belirtildi.

İller sıralamasında 2 bin 207 şikâyet ile İstanbul’un ilk sırada yer aldığı, bunu 205 ile Adana ve 181 ile Ankara’nın izlediği, öte yandan Ardahan, Bartın, Bayburt, Bilecik, Bingöl, Erzincan, Hakkari, Kırşehir ve Tunceli’den ise sadece birer şikâyet yapıldığı kaydedildi.

/ ADANA

14.08.2006

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Tarım can damarımız

  Kuraklık ayçiçeğini vurdu

  Tüketici haklarının ihlâlinden şikâyetçi

  DGD ödemeleri başlıyor

  Tarım işçilerine sertifika verildi

  Fındıkta rekolte tartışması sürüyor

  Çizilen pembe tabloya rağmen gerçekler başka

  ‘Yeşil altın’ tezgâhlarda

  Sanayide ara eleman açığı

  Memur-Sen destek turunda

 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004