"Gerçekten" haber verir 03 Kasım 2008
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formu | İletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi

adresine bekliyoruz.

 

Hafta içi çalış, hafta sonu gez

EGE'NİN incisi Bodrum'da yapılan Türkiye lansmanında test etme imkânı bulduğum Partner Tepee'nin direksiyonuna ilk oturduğumda peugeot'un ticarî araç anlayışına getirdiği yeni anlayışı hissettim diyebilirim.

Günümüz ticarî araçlarına baktığımızda, gelişen konforu ve donanım seçeneklerini yakinen görebilirsiniz. Ancak yeni Peugeot Partner Tepee'de bu özellikler bir gömlek daha üstün. Türkiye'de toplam satışların yaklaşık % 40'ını oluşturan hafif ticarî araçlar, markaların bu alana yaptıkları yatırımı ve tasarım açısından geldikleri noktayı gösteriyor.

KONFORLU VE KULLANIŞLI TASARIM

Hafif ticarî araç üretiminde ciddî portföyü olan Türkiye'de üretilen Peugeot Partner, eski versiyonu ile devam ederken Tepee modeli ile de partner severlerin beğenisine sunulacak. Dışarıdan bakıldığında çok heyecan verici görünen tasarım içeride ise binek otomobilleri aratmamaktadır. Yukarıda konumlandırılmış farlar ve geniş havalandırma kanalı, dışarıya doğru çıkıntılı bir şekilde tasarlanmış çamurluklar Partner Tepee'ye önden bakıldığında ilk göze çarpan ögeler oluyor. Arka tarafta ise kompakt ve son derece şık arka lamba grubu ve tek parça bagaj kapağı dikkat çekiyor. Park halindeyken açmanın zor olduğu arka bagaj kapağı, şehiriçi kullanımları biraz zorluyor. Her iki tarafta da sürgülü olarak açılan arka kapılar araca iniş-binişi açısından son derece kullanışlı.

Tepee'nin içine adım attığınızda bildiğiniz Peugeot tasarımını görebiliyorsunuz. Büyük havalandırma ızgaralarının altındaki küçük gözler ön camın bittiği yer ile tavanın arasındaki geniş boş alan ve orta konsolun gerisinde sürgülü kapağa sahip büyük göz aracın işlevselliğine ne kadar önem verildiğini gösteriyor. İç tasarımda en rahatsız edici unsur ise cam açma butonlarının kapılarda değil de orta konsolda konumlandırılması.

675 litrelik bagaj hacmine sahip olan Partner Tepee'nin arka koltukları yatırıldığında bu hacim 2.400 litreye çıkabiliyor. Diğer taraftan arka koltuklar söküldüğünde bu hacim 3.000 litreye kadar arttırılabiliyor. Bu sınıfta ilk defa sunulan, sürücünün arkasındaki bağımsız 3 koltuk, içeride farklı oturma imkânları ve fonksiyonellik sunuyor. Bu tasarım sayesinde araç hem ticarî, hem de çok amaçlı kullanılabilecek bir binek araç haline dönüşüyor.

GÜCÜ HİSSEDİN!

Farklı seviyelerinde 3 farklı 1.6 litre dizel motorlara sahip olan Partner Tepee'nin 110 HP'lik dizel versiyonu 75 ve 90 HP'lik motorlara göre biraz daha atak bir karaktere sahip. Zor durumlarda ise opsiyonel olarak sunulan ESP devreye giriyor. Üç farklı motor ve donanım seçeneği ile sunulan Partner Tepee'nin özellikle hem ticaret yapan, hem de ailesi ile birlikte hafta sonu aktivitelerine meraklı tüketiciler için biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyoruz. 27. 450'den başlayan fiyatları 35. 500'e kadar çıkmakta.

ESAD SİVRİ

03.11.2008

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 
GAZETE 1.SAYFA

Başlıklar

  Hafta içi çalış, hafta sonu gez

  PROTON'UN EN ÇOK SATAN MODELİ SAGA'YA BİR ÖDÜL DAHA

  FİAT'TAN İZMİR'E YENİ MODEL ÇIKARMASI!

  DACİA'DAN TAKAS AVANTAJI

  SKODA, ARACINIZI KIŞA HAZIRLIYOR

  LAND ROVER G4 CHALLENGE TEMSİLCİLERİMİZ BELLİ OLDU

Sitemizle ilgili görüş ve önerileriniz için adresimiz:
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır