"Gerçekten" haber verir 26 Ocak 2009
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formuİletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi

adresine bekliyoruz.

 

Matrix artık çok daha yakışıklı

Tasarımı ünlü İtalyan firması Pininfarina tarafından yapılan Matrix, yapılan makyaj operasyonu ile Koreli üretecinin beğenilen modeli i30'a ve tanıtılan modeli i20 gibi güncel modellerinin çizgisine oturtulmuş.

Matrix'in farları makyajla birlikte daha da büyümüş ve çamurluklara kadar uzanacak şekilde tasarlanmış. Yenilenen ön ızgara ve ön tamponlar da ayrı bir özellik katmış. Sis farları daha da dikkat çekici hale getirilirken ön hava girişi de büyütülmüş. Değiştirilen arka sis farları aracın görünümünü daha dinamik bir hale getirmiş. Zaten eski matrix'in görünümünde yalnız arka kısma takılmıştım, yeni matrix bu açığı kapatmış.

GENİŞLİKLE GELEN KEYİFLİ SÜRÜŞ

2.600 mm. aks mesafesi olan aracın boyutları sayesinde oldukça geniş ve ferah bir iç mekân vaad etmekte. MPV'lerin yani çok amaçlı araçların genel özelliklerinden biri olan yüksek sürüş pozisyonu ve geniş ön camıyla hem sürücüye hem de önde oturan yolcuya keyifli bir yolculuk sunuyor. Diğer taraftan arka taraftaki hayat alanı da oldukça geniş.

Müşterilerin teknolojik beklentilerine uygun olarak MP3 ve USB özelliklerin eklenmesi Hyundai'nin yenilikçi çizgisine yakınlığını gösteriyor. Yalnız bu iç tasarıma bu modernlik çok fazla yansıtılamamış. Ön konsolun orta kısmında konumlandırılan gösterge paneline alışmakta zorlanılıyor. 345 litrelik bagaj hacmi 40/60 oranında katlanan arka koltuklar sayesinde bagaj hacmi 1.284 litreye çıkarılabiliyor.

PERFORMANS DEĞİL KEYİF İÇİN

Türkiye'de 1.5 dizel ve 1.6 benzinli olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile satılan Matrix'in 1.6 lt benzinli motorunun 4 kademeli otomatik şanzımanı sayesinde özellikle şehir içinde rahat bir yolculuk vaat ediyor. Hyundai Matrix'de otomatik şanzımanın keyfini sürmenin bedeli ise biraz daha fazla benzin istasyonuna uğramaktan geçiyor. Şehir içinde 100 km'de 9.2 litre civarında yakıt tüketen otomatik şanzımanlı Matrix'de yakıt ekonomisini düşünürseniz manuel şanzımanlı dizel motoru seçmenizi tavsiye ederim. Aracın MPV olmasından dolayı sert virajlar da limitlerin zorlanmamasını tavsiye ediyoruz, zaten bir süre sonra aracın sürüş karakterine de alışıyorsunuz. 4 farklı donanım paketiyle sunulan Matrix, 1.6 lt motorunda 21 bin 500 YTL'den başlayan fiyatlarla satılıyor. Aracın otomatik vitesli versiyonu sadece benzinli motor seçeneğinde bulunuyor ve Select donanım paketinden itibaren sunuluyor. Eğer bir otomobilden ziyade yüksek görüş açısına sahip ve aynı segmentteki bir otomobile nazaran daha ferah hayat alanı sunan bir araç istiyorsanız Türkiye'de üretilen Hyundai Matrix sizin için doğru bir seçenek olabilir.

ESAD SİVRİ

26.01.2009

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Başlıklar

  Matrix artık çok daha yakışıklı

  Peugeot'nun yeni crossover modeli: 3008

  GEELY ALMAK ARTIK ÇOK AVANTAJLI

  PASSAT CC TÜRKİYE YOLLARINDA

  Ford'dan fIrsat taşİyan araçlar

  HYUNDAI, EN ÇOK TERCİH EDİLEN İKİNCİ OTOMOBİL MARKASI

  RENAULT'DA AVANTAJ VAR

  SEAT FIRSATLARI DEVAM EDİYOR

  Camsil Oto ile otomobiller pırıl pırıl

Sitemizle ilgili görüş ve önerileriniz için adresimiz:
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır