Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 15 Nisan 2007
Mehmet Fırıncı ve Mehmet Kutlular ; Mehmet Emin Birinci'yi anlattı...indirmek ve dinlemek için tıklayınız

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

En çok şikâyet cep telefonu servislerinden

Erzurum’da, Tüketici Hakları Mahkemesi’ne taşınan şikâyetlerin büyük bölümünü, cep telefonlarının servis hizmetlerinden kaynaklanan şikâyetler oluşturuyor.

Erzurum Sanayi ve Ticaret Müdürü Hikmet Ağ, 2007 yılı Ocak ayından itibaren 122 şikâyetinin Tüketici hakem Heyeti’ne taşındığını söyledi. Ağ, yapılan şikâyetlerin büyük bölümünün cep telefonlarının servis hizmetlerinden kaynaklanan şikâyetler olduğunu ifade ederek, şunları kaydetti: ‘’Vatandaşlarımız, cep telefonu alırken tüm özellikleri ve şartları detaylıca konuşmalıdır. Tüketici Mahkeme Heyeti’ne taşınan şikâyetlerin büyük bölümünü cep telefonları oluşturmakta. Söz konusu şikâyetlerin yüzde 30-40’ı özellikle cep telefonlarının servis hizmetleri ağırlıklı. Vatandaşlarımız bu konuda daha duyarlı davranmalıdır. Bilirkişi raporu doğrultusunda yapılan şikâyetler, 5 kişilik Tüketici Hakem Heyeti tarafından özenle değerlendiriliyor.’’

/ ERZURUM

15.04.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Dış borçlar yüzde 60 arttı

  Devlet kemer sıkacak

  İnsana da yatırım şart

  Türk TIR’larına taşıma engeli

  Maliye’den, ‘işlettiğiniz otelleri alın’ çağrısı

  ASKON’a, yılın meslek örgütü ödülü

  Ocaklar kredi kartıyla yanıyor

  Doğu Akdeniz’de petrol umudu

  En çok şikâyet cep telefonu servislerinden

  Albaraka sermaye arttırdı

  Baykur Gıda, ‘Exper’i piyasaya sundu


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004