12 Ekim 2009 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

Türkiye’nin tercihi, Hyundaı Accent Era

HYUNDAI'NİN İzmit Fabrikası’nda üretilen başarılı modeli Accent Era, Eylül ayı satışları itibariyle “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otomobili” olmayı sürdürüyor. 2009’un ilk ayından bu yana liderlik koltuğunu hiçbir otomobile kaptırmayan Accent Era, ÖTV indirimi süresinin sona erdiği Eylül ayında da en yakın rakibiyle arasındaki farkı koruyarak “Türk Halkının Otomobili” olduğunu bir kez daha gösterdi. Hyundai Accent Era’dan, Eylül ayında toplam 3 bin 416 adet satıldı ve 2009’un ilk 9 ayındaki Accent Era satışları da böylece 24 bin 464 adede yükseldi. Hyundai’nin 2007 yılı Eylül ayındaki satışları da 2 bin 37 adet olarak gerçekleşirken 2009 Eylül’ünde bu rakam üç kattan fazla artarak 6 bin 769 adede çıkmış oldu. Hyundai 2009’un ilk 9 ayında toplam 46 bin 195 adet araç satışı gerçekleştirdi ve yüzde 11 pazar payı elde etti. Hyundai’nin binek araç satışı 43 bin 297 adede yükseldi ve pazar payı da yüzde 15,4 olarak gerçekleşti. 2007 yılının aynı döneminde 16 bin 136 adet ve 2008’in ilk 9 ayında da 23 bin 74 adet binek araç satan Hyundai, böylece 2009’un ilk 9 ayında binek otomobil satışlarını tam yüzde 88 oranında arttırıp neredeyse ikiye katladı.

12.10.2009

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

Başlıklar

  Selective beklentilere son verecek

  Fiat, Türkiye’de liderliği bırakmadı

  Otokar, M-2010’u ihraç edecek

  Daihatsu Türkiye Genel Müdürlüğü görevi, Burak Beşer’e verildi

  Türkiye’nin tercihi, Hyundaı Accent Era

  Peugeot 206+ şimdi Türkiye’de

  Dacia’dan satış rekoru

  Lancia CEO’suna yeni görev

Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Mehmet Kutlular’ın STV Haber’deki programını izlemek için tıklayın.
Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.