19 Temmuz 2010 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

Fiat 500C’ye Abarth dokunuşu

FİAT çatısı altında motorsporları aksiyonlarıyla ve Fiat model ailesinin sportif performans model versiyonlarıyla dikkat çeken Abarth markasının en son yeniliği Fiat 500C versiyonu oldu.



2011 model Fiat’ları şimdi al, bayramdan sonra öde

FİAT Otomobil ve Fiat Ticari Araçlar, 2011 model yılına ait modellerini şimdiden satın alma imkânı sunduğu kampanyası kapsamında bayramdan sonra ödeme ayrıcalığı da sunarak fark oluşturan yeni bir uygulamaya imza atıyor.



Chevrolet’den Temmuz’a özel cazip fırsatlar!

TÜRKİYE'NİN en dinamik otomobil markası olma hedefi ile başarı çıtasını sürekli yükselten Chevrolet, 2009 yılında gerçekleştirdiği büyük çaplı büyümesini 2010 yılında da sürdürmeye devam ediyor.



Kia Motors 1 milyonu geçti

KİA Motors, Haziran ayında bütün dünyada 184.111 adetlik satış gerçekleştirerek % 16 büyüme kaydetti.



“KARSAN j10” yola çıktı

YOLCU taşımacılığının önde gelen markası Karsan, yoğun mühendislik ve tasarım çalışmalarıyla geliştirdiği ve yepyeni özelliklerle donattığı yüksek performansa sahip çevreci Euro 4 motorlu yeni modeli J10’u müşterileriyle buluşturuyor.



Ford Otosan'dan “Fkasko” kampanyası

FORD Otosan, 6 Temmuz-31 Ağustos 2010 tarihleri arasında ‘’FKasko’’ alan müşterilere yetkili servislerde kullanılmak üzere 200 lira hediye ediliyor.



Toyota Plazalarda avantajlı servis günleri devam ediyor

TOYOTA Plazalarda “avantajlı servis günleri” devam ediyor.



Mercedes, Kamyon talebine yetişmek için vardiya arttırdı

Mercedes-Benz Türk A.Ş. Direktörler Kurulu Başkanı Wolf-Dieter Kurz, otomobil satışlarında 2009’da başlayan olumlu seyrin, 2010’da da sürdüğünü ve Mercedes-Benz’in kendi kategorisinde yüzde 12’lik pazar payı elde ettiğini kaydetti.



Alfa Romeo kampanyası

ALFA Romeo Türkiye, lüks küçük sınıftaki temsilcisi MiTo’dan 159 modeline kadar bütün ürün yelpazesi için geçerli olan ve Alfa Romeo Finans desteğiyle hayata geçen iki ayrı Temmuz ayı kampanyasıyla dikkat çekiyor.



Peugeot 508’den, D segmentinde yeni imaj

PEUGEOT 508, D segmentinde Marka’nın yeni imajını ortaya koyuyor. Peugeot 508, işlevsellik ve heyecanı Markanın, yeni nesil teknolojileri e-HDi ve HYbrid4, pürüzsüz, statü kazandırıcı ve dinamik görünüşü, yüksek kalite hissi ve iç mekânda hayat keyfi ile Marka’nın bilgi birikiminden gelen eşsiz sürüş deneyimi gibi temel üstünlükleriyle birleştiriyor.




Son Dakika Haberleri

Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.