"Gerçekten" haber verir 19 Temmuz 2008
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formu | İletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.

Kariyer

YAZ OKULU İZLENİMLERİ -2

AÇIKLAMA: GEÇEN hafta (12.07.2008) Kariyer sayfasında Yasem Yaz Okulu - I, Kızılcahamam Asya Termal Tatil Köyünde gerçekleştirilen birinci programa katılanların izlenimleri yayınlandı. Yer darlığı sebebiyle yayınlanamayanları bu hafta yayınlıyoruz.

"SOSYAL FAALİYETLER GÜZEL…

Bu programda çok iyi vakit geçirdik. Yeni arkadaşlar edindim. İlk gün birçok arkadaş birbirini tanıyordu. Ben Niğde’den yalnız gelmiştim. Biraz yalnız hissettim. Gerçi arkadaşlarımla aramada bir sorun yoktu, ama kaynaşıncaya kadar kendimi yalnız hissettiğim zamanlar oldu.

Sabah kahvaltıları bize göre erken gibiydi.

Derslere gelince, drama dersi çok güzeldi. İlk önce saçma buldum. Ama düşününce mantıklıydı.

Diksiyon dersi de güzel geçti. Çok şey öğrendim. Hafıza dersi güzeldi. Daha önce bu yöntemi biraz biliyordum ama burada daha çok geliştirdim. Keza hızlı okuma dersi de güzel geçti.

Güzel bir 5 gün geçirdim. Tekrar gelmeyi düşünüyorum.“

Betül Seçen - Niğde

“Bu program çok güzel düzenlenmiş. İlk gün çok heyecanlıydık. Derslere isteksiz girmiştik. Sonradan eğlenceli ve zevkli olduğunu gördük.

Burası gerçekten çok soğukmuş. Burayı Şanlıurfa gibi zannettim kalın giyecekler getirmemiştim, üşüdüm.

Kaldığımız evimiz de çok güzeldi. Yokuş yukarı yürüyerek çıkmak için canımız çıkıyordu. Fakat arkadaşlarla beraber olunca çok eğlenceli oluyordu. Sıkılmadık.

Arkadaşlarımızdan ayrılmak istemedim. Bizi böyle bir mekânda buluşturduğu için YASEM’e teşekkür ederim.”

Meryem Taşçı - Şanlıurfa

“Genel olarak güzel bir programdı. Ben kendi adıma eğitim programlarından beklentim daha fazlaydı. Burada ise eğitim süreleri çok kısaydı. Bulunduğumuz ortamın özelliği eğlenme ve dinlenmeye göre düzenlenmiş olması eğitimi arka plana bırakabiliyordu.

Kampta çok güzel arkadaşlıklar kuruldu. Yaş farkı az olsa daha iyi olurdu. Derslerde hocalarla iletişimimiz çok güzeldi. İstediğimiz zaman mola veriyor, istediğimizde ise derse giriyorduk. Uzun zaman uzak kaldığım kaleme burada yaklaştım. Hocamız günlük tutmamıza çok önem veriyordu. Günlük tutmak gerçekten çok güzeldi. Bu sayede tatili unutulmaz kılmış olduk.

Kitap okumak ve Risâle-i Nur ışığında bir şeyler yapmak gerçekten çok hoştu.

Regaip Kandilini burada geçirdik.

Son olarak bize emek veren hocalarımıza teşekkür ederim. Nice yaz okullarında buluşmak dileği ile.”

Rüveyda Koç - Ankara

“MERHABA!

YASEM Kızılcahamam’da güzel bir gelişmeye imza attı. Güzel arkadaşlıklar kurduk. Bir bütün olduk. Hiç ayrılmak istemedik.

Başlangıçta fazla heyecanlı gelmedi. Uzun yoldan gelmiştik. Taa Şanlıurfa’dan. Yorgunduk.

Neyse otele vardık, yerleştik. Arkadaşlarımızla elektriklenme, kaynaşma çabuk oldu. Sanki 10 yıllık kanka gibi olduk.

Dersler gayet eğlenceliydi. Diğer günlerki dersler de eğlenceli geçti.

Yemekler de gayet lezzetliydi.

Bilgilendirme, yani eğitimden sonra eğlence vardı. Yasem eğlenerek öğrenme taktiği uyguluyordu. Hoşumuza gitti bu taktik.

Günlük tuttuk, anılarımızı paylaştık.

Buranın manzarası da süper… Güneşin batışını izlemek büyük keyif verici… Hocalarımıza teşekkür ederiz. Her şeyden memnunduk…”

Esma Taşçı - Şanlıurfa

"KIZILCAHAMAM KAMPI…

Kızılcahamam güzel bir yer.

Kaldığımız yerin de bir eksiği yok. Geçen seneki yaz okulu programı da iyiydi ama bu daha güzel geçti.

Ders hocalarımız da iyi anlatıcılardı. Her ne olursa olsun bizim düşüncelerimizi, fikirlerimizi de soruyorlardı. Bu da bizim çok hoşumuza gidiyordu.

Arkadaşlarımızla kaynaştık. Her şey çok güzeldi.

Ayrıca Yasem’i böyle bir organizasyon yaptığı için tebrik ederim, teşekkür ederim.”

Kübra Sivri - Ankara

“Ben buraya geldiğimde kötü bir program bekliyordum. Ama hem eğitim hem eğlence ikisi de çok güzeldi.

Hafıza kursu güzeldi. Faydalandım. Drama kursunu çocuksu buldum.

Diksiyon kursu çok güzeldi ama süre az geldi.

Hızlı okuma kursunun ilkinde bazı arkadaşlar gelmedi. İkinci bölümünde geldiler. Onda da süre kısa geldi bana göre. Kamp ders anlamında çok güzeldi, ama süre kısaydı.

Bir de şu eve giden yokuş yok mu yaaaaa.

Genel olarak beğendim. Beklediğimden çok daha güzeldi. Seneye de böyle bir programa gelmeyi düşünüyorum.”

Nurefşan Sadıkoğlu - Adana

“Adana’dan Ankara’ya geldiğimizde Dr. Fatih Abi bizi terminalden aldı evine götürdü. Kahvaltı yaptık.

Sonra Yasem ilgilileri ve Yaz Okuluna katılan arkadaşlarla buluşup Kızılcahamam’a gittik. Otele vardık. Odalarımıza yerleştik. Toplantı yaptık. Program akışını öğrendik.

Sabah alarm çalmıştı, ama kapatıp yattım. Sonra hocamız bizi telefonla uyardı, kahvaltıya geçtik. Sonra eğitim salonuna geçtik. İlk dersimiz hafıza konulu seminerdi. Molalarıyla beraber çok güzel geçti. Bizim dışımızda Türk Telekom’un, Eğitim-Bir-Sen Sendikasının da aynı koridorda diğer salonlarda toplantıları vardı. Öğle yemeği ve arasından sonra Drama dersi vardı. Garip ama mantıklı oyunlar oynadık. Akşamları yürüyüş yaptık, balkonda geç saatlere kadar oturduk. Temmuz ayında üşüdük. Adana’nın sıcağına göre ne büyük nimet. Burada eğitim konuları dışında kalan günlerimiz aynı geçiyordu. Eğitimler kısa süreliydi ama ne kadar bilmediğimiz çok şeyler varmış onu öğrendik. 4 Temmuz’da hızlı okuma ve ardından Risâle dersi vardı. Risâle dersi çok etkileyiciydi. 11. sözdeki temsili hikâyeciği Ramazan Hocamız çok iyi anlattı.. Ve çok verimli oldu. 3 Temmuz Regaip Kandilinde de kendi çapımızda bir şeyler yaptık. Her şey çok güzeldi.”

Ayşe Nur Coşkun / Adana

19.07.2008

Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

GAZETE 1.SAYFA

Başlıklar

ÇOK GEZEN Mİ, ÇOK OKUYAN MI?

Porsuk dayak yedikçe

YASEM AJANDASI 19 TEMMUZ 2008/28

YAZ OKULU İZLENİMLERİ -2

YASEM İLETİŞİM

Site yöneticisi | Editör
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır