04 Eylül 2010 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

Kültür-Sanat

Kültür A.Ş. bir marka haline geldi

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Selamet, “Kültür A.Ş’nin, İstanbul’un kültür ve sanat hayatında bir marka haline geldiğini, bundan dolayı sanat dünyasının takdirlerine mazhar olduğunu” söyledi.

Kâğıthane’deki Miniatürk’te düzenlenen iftarın ardından konuşan Selamet, kültür, sanat ve medya dünyasını bir araya getiren iftar yemeğinde olmaktan mutluluk duyduğunu belirterek, 2010’un İstanbul için büyük anlam taşıdığını, Avrupa Kültür Başkenti olan İstanbul’da çok sayıda faaliyete imza atıldığını anlattı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür A.Ş. Genel Müdürü Nevzat Bayhan da İstanbul’da her türlü güzelliğin bir araya gelerek bir ‘’güzellikler imparatorluğu’’ oluşturduğunu belirterek, İstanbul gibi bir şehirde yaşamanın ayrı bir mutluluk olduğunu söyledi. Bayhan, sahip olduğu kültürel ve sanatsal zenginliğin, İstanbul’u Avrupa’nın başşehri durumuna getirdiğini kaydetti. İstanbul’u İstanbul yapan ögenin kültür ve sanat camiasının insanları olduğunu söyleyen Bayhan, ‘’Biz de bu camiaya ve İstanbul’a lâyık olmak için uğraşıyoruz. Kültür A.Ş’nin son 6 yılına bakıldığında finansal anlamda 5, kültürel etkinlik anlamında 10 kat büyüdüğü görülmektedir’’ diye konuştu.

İstanbul / Ümit Kızıltepe

04.09.2010

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri


Son Dakika Haberleri

Bütün haberler

Başlıklar

  Serender kültürü maketle yaşıyor

  Taş ev, sanat evi oldu

  Kültür A.Ş. bir marka haline geldi

Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.