Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 28 Mart 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Biytaş’ın hedefi ulusal marka olmak

Biytaş Şirketler Grubu Başkanı Suat Gülçimen, hedeflerinin 5 yıl içinde ulusal bir marka olmak olduğunu söyledi.

21–25 Mart tarihleri arasında BUTTİM’de TÜYAP Fuarcılık tarafından düzenlenen ısıtma soğutma ve havalandırma fuarına katılan Biytaş fuardaki standında tüm ürün gamını müşterileri ile paylaştı. Fuarda beklentilerinin üzerinde ilgi gördüklerini kaydeden Biytaş Şirketler Grubu Başkanı Suat Gülçimen, “Biz Bursa’ya ilk kez yerden ısıtmayı getirdik, ilk kez sauna ve yüzme havuzu yaptık. Türkiye’nin önemli kuruluşlarına havuz ve saunalar inşa ettik. Biytaş Bursa’dan sonra Ege, Akdeniz ve İç Anadolu bölgelerinde de bilinen ve tanınan bir marka oldu. Kendi markalarımızı oluşturduk. Hedefimiz 5 yıl içinde ulusal bir marka olmak. Ayrıca Biytaş mühendislerinin geliştirdiği Euro Pool havuz otomasyon sistemini de dünya çapında tanınan bir marka yapma amacındayız” diye konuştu.

Yeni Asya / BURSA

28.03.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Yolsuzluk hâlâ bitmedi

  Merkez’den harcama uyarısı

  Ticaret engellerini kaldıralım

  Tüzmen: 12 aylık ihracat 90 milyar doları aştı

  Promosyonu memur da alabilir

  Ayda 50 YTL’ye ev

  Habur canlılığını yitirmeye başladı

  Hava, üreticiyi tedirgin ediyor

  Çakıl taşı bile ihrac ediyoruz

  Güneydoğu’dan Irak’a ihracat azaldı

  6 üründe dünya birincisiyiz

  Biytaş’ın hedefi ulusal marka olmak

  Kuveyt Türk, altın satışına başladı

  Telsim tarih oluyor

  Albaraka’ya bir ödül de Bank of New York’tan


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004