Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 25 Ocak 2008

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

En çok şikayet kart ücretinden

Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi'ne 2007 yılında 9 bin 301 başvuru yapıldı.

Tüketiciler Birliği'nin hazırladığı ''2007 Hak İhlalleri Raporu''na göre, başvuru sayısı bir önceki yıla göre yaklaşık yüzde 50 civarında artarak 9 bin 301'e ulaştı. Bunlar içindeki kamusal hizmetlere ilişkin yapılan başvurular ise yüzde 200 oranında artış gösterdi.

Rapora göre, bu başvuruların 2 bin 315'i ''kredi kartı aidat ücreti'', 1925'i ''ayıplı hizmet'', 1768'i ''ayıplı mal'', 1308'i ''bilgi talebi'', 690'ı ''servis hizmetleri'', 617'si ''kapıdan satış'', 103'ü ''mesafeli satış'', 84'ü ''banka işlem ücretleri'', 68'i ''kredi kartı faizi'', 48'i ''ihbar'', 34'ü ''reklam'', 21'i ''baz istasyonları'', 18'i ''devre tatil'', 17'si de kapsam dışı konularda yapıldı.

/ İSTANBUL

25.01.2008

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Özel sektöre borç uyarısı

  Sigarada ÖTV artışı

  En önemli proje GAP

  700 ton altın üretime hazır

  Erzincan'da 55 ton altın

  Gıdada arz-talep dengesi bozuldu

  Kriz yönetiminde liderliğin olmaması en büyük tehdit

  En çok şikayet kart ücretinden


 Son Dakika Haberleri