Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 18 Mayıs 2008
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formu | İletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Batmayan mayo, talebe yetişemiyor

Gökhan Yılmaz, yaz mevsiminin de gelmesiyle batmayan mayoya olan talebin ve rağbetin arttığını bildirdi. 2000 yılında şahıs şirketi olarak kurduğu şirketin, 2007 yılında Öncü Süs Dikişleri ve Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. olarak kurumsallaştığını, ifade eden Gökhan Yılmaz, ünlü markalara fason süs dikişi hizmeti verdiklerini söyledi.

Batmayan mayonunda 2007 Ağustos ayı itibariyle denize girmeye başladığını dile getiren Yılmaz, batmayan mayonun bulunuşunu şöyle anlattı; “2006 yılında acı bir hadise yaşadık. Teyzemin oğlunu yüzme bildiği halde Şile’de kaybettik. Bu acıyı yaşayınca kurtarma düşünceleri bitmiyor. Batmayan mayo fotoğrafı gözümüzün önüne getirildi sanki. Bu düşüncenin sonunda batmayan mayo fikri çıktı. Patent alındı. Olay dünyada ilk. "

Mayoyu alan insanların Güngören’de bulunan şirketi telefonla arayarak kendisine teşekkür ettiğini belirten Yılmaz, “Alan insanlar birde telefonla arayıp özellikle teşekkür ediyorlar. Çünkü bir hasreti bitiriyorsun. Bugüne kadar ökçesine kadar suya giremeyen insanlar suyun derinliğine bakmadan atlıyorlar. Bu da size teşekkür olarak geri dönüyor” dedi. Tek sıkıntılarının kaliteyi bozmadan mal yetiştirmek olduğunu kaydeden Yılmaz, yurtdışından da çok talep olduğunu ancak önceliği Türkiye’deki belirli, kalite olmuş noktalara vereceklerini dile getirdi. 26 ülkeye ihracat yapan bir şirketle görüştüklerini de ifade eden Yılmaz, gelecek günlerde anlaşabileceklerini söyledi. Strateji olarak ürün fiyatını düşük tuttukları için korsan üreticilerin, taklit üretim riskine girmediğini hatta Çin’e gittiğini ve ürünün orada daha pahalıya mal olduğunu dikkat çeken Yılmaz, ürüne patent aldıklarını böyle bir durumda taklitleri kolayca toplatabileceklerini belirtti. Yılmaz, “Biz şortların mayoların fiyatlarına bakıpta 150-200 milyon demedik. Bugün şort 35-40 milyon, gelip 45 milyona çocuğunuza şort alabilirsiniz. Çocuğuna 45 YTL’ye kendine de 60 YTL’ye bir şort alınca sonra deniz diye birşey kalmıyor” diye konuştu.

YENİ ÜRÜNLER VE MAĞAZA

Güngören Sanayici ve İşadamları Derneği’nden 3 ay önce inovasyon ödülü aldığını da hatırlatan Yılmaz, deniz giysileri ve deniz ürünlerinin geliştirilmesi konusundaki Ar-Ge çalışmalarını ön planda tuttuklarını da belirterek önümüzdeki günlerde yeni ürünlerinin müjdesini verdi.

Batmayan mayoyla amaçlarının kolay yüzme ve suyu sevdirme olduğunu söyleyen Yılmaz yaptıkları bir araştırmada düzgün şekilde deniz nimetinden yararlanan insan sayısının yüzde 10’u geçmediği bilgisine ulaştıklarını belirtti. Kaliteli ve güvenilir oldukları için insanların Dolfinus’un atleti var mı?, Gözlüğü var mı? diye sormaya başladıklarını Yılmaz, segmentin o ürünleri üretmeye ve satışına doğru gittiğini belirtti. Düşüncesinin, insanların en kaliteli malı en uygun şekilde en emniyetli şekilde alabileceği bir satış mağazası formatı olduğunu işaret eden Yılmaz, “Marka deyipte insanlar 150-200 YTL bayılmasınlar. Marka dedikleri zaman aldanmayacakları, fazla harcamayacakları bir şey olacak. Dolfinus’un özü bu. Aldatmamak eksenli bir marka.

BOĞAZ’I KARŞIDAN KARŞIYA GEÇME YARIŞI

Bu yıl veya gelecek yıl ürünlerini iddialı bir konuma getirmek için ödüllü boğazı karşıdan karşıya geçme yarışması düzenleyeceklerini dile getiren Yılmaz, “Boğazı karşıdan karşıya yüzerek geçebilecek insan azdır. Ama batmayan mayoyu giyen adam adalara yüzerek bedava gidip, gelebilir.

Yalnız biz boğulmazsınız, ölmezsiniz gibi ifadeleri hiç kullanmıyoruz. Çünkü bu bizim işimiz değil. Adamlar Titaniği yaptı, batmayan gemi diye. Güverteye koyduğu adamı düşünmedi buzullara çarptı, battı” şeklinde konuştu.

Ümit KIZILTEPE / İstanbul

18.05.2008

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 
GAZETE 1.SAYFA
Download

Kutlu Doğum Haftası Pdf

Bütün haberler

Başlıklar

  Millî gelirde 140 ülke Türkiye’yi geçecek

  Devlet vergiyi dört ilden topluyor

  Batmayan mayo, talebe yetişemiyor

  Baykan Kombi, yeni nesil ürünlerini tanıttı

  Bank Asya’nın ilk çeyrek kârı 51 milyon YTL

  Proton, otogaz kullananları sevindirdi

  DOUBLE-UP, fakir kalfaları evlendiriyor