Çaykur'da hedefler tuttu |
ÇAYKUR Genel Müdürü Ekrem Yüce, sezonu, hem yaş çay alımı hem de kuru çay elde etme bakımından hedefledikleri rakamlar doğrultusunda tamamladıklarını söyledi. Yüce, yaptığı açıklamada, 13 Mayısta başlayan 2010 yılı yaş çay kampanyasını ekim ayı ortalarında tamamladıklarını belirterek, ‘’Bu yılki kampanya döneminde müstahsilimizden 590 bin 325 ton yaş çay yaprağı satın aldık. Bundan da 107 bin ton civarında kuru çay ürettik’’ dedi. Kampanyaya başlarken 600 bin ton civarında yaş çay almayı, 105 ile 110 bin ton arasında da kuru çay elde etmeyi hedeflediklerini belirten Yüce, ‘’Tarım ürünlerinde hedeflenen rakamlar iklim şartlarına göre yüzde 10’a kadar değişebiliyor. Ama bu yıl hedeflerimizde ciddî bir sapma olmadı’’ diye konuştu. |
15.12.2010 |