Türkiye bir marka olabilir |
TAVAK Vakfı Başkanı ve REMA Yöneticisi Prof. Dr. Faruk Şen, “Türkiye bir marka olabilir” dedi. Ekonomik gelişmeleri değerlendiren bir açıklama yapan TAVAK Başkanı Prof. Dr. Faruk Şen şöyle dedi: “Avrupa Birliği Ülkeleri’nin ciddi bir ekonomik kriz içinde olduğunu hepimiz biliyoruz. Son yıllarda AB’nin 27 ülkesinin hiç birinden olumlu sinyaller gelmiyor. Buna karşılık dünyada BRIIC dediğimiz Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin’den oluşan 4 ülke ekonomilerindeki büyümenin yıllık %10’un altına düşmediği görülüyor. Bu BRIIC markasına yakın bir zamanda, son yıllarda ciddî ekonomik büyüme gösteren Endonezya ve Türkiye’nin de eklenmesini bekleyebiliriz (TBRIIC). |
19.12.2010 |