19 Aralık 2010 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

Çakmak satışları azaldı

Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Genel Başkanı Ahmet Esad Özdem, promosyon sektörünün yılbaşı yaklaşırken hareketlenmeye başladığını belirterek, ‘’Yılbaşı beklentimiz sektörün bütün yıldaki cirosunun yüzde 40’ını oluşturuyor.

Önümüzdeki 1 aylık dönemde sektör yaklaşık 400 milyon dolarlık ciro bekliyor’’ dedi. PROMOTÜRK Genel Başkanı Ahmet Esad Özdem, yaptığı açıklamada, promosyon sektörünün ekonomik krizden çok etkilendiğini, ancak son dönemde işlerin düzelmeye başladığını söyledi. Dernek olarak yerli promosyon ürünlerinin tercih edilmesi noktasında çalışmalar yaptıklarını ve bunun meyvelerini almaya başladıklarını anlatan Özdem, KOBİ ve şirketlerin artık yerli ürün tercih etmeye başladığını, dolayısıyla sektörde 2011 yılında ithalatın azalacağını, ihracatın artacağını ve Türkiye’nin bölgesel anlamda promosyon ürünleri üretim üssü olacağını kaydetti. Özdem, son 2 yıldır ajanda satışlarında ciddî artış yaşandığını, kapalı mekânlarda sigara içme yasağı sebebiyle de çakmak satışlarının çok gerilediğini söyledi.

19.12.2010

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri


Son Dakika Haberleri

Başlıklar

  Çalışanlar sosyal haklardan mahrum

  Alışveriş merkezleri parçamız oldu

  Kayıtdışı istihdamda artış sürüyor

  Çakmak satışları azaldı

  İhtiyaçtan doğdu, enerji devi oldu

  Helâl gıdada 2 trilyon dolarlık pazar

  Çok satıp zarar ettiler

  Stratejik ürün: 'Meyve'

  PAGEV’den ödül

  Türkiye bir marka olabilir

  GELECEK TÜRKİYE VE BREZİLYA'NIN

Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.