Çakmak satışları azaldı |
Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Genel Başkanı Ahmet Esad Özdem, promosyon sektörünün yılbaşı yaklaşırken hareketlenmeye başladığını belirterek, ‘’Yılbaşı beklentimiz sektörün bütün yıldaki cirosunun yüzde 40’ını oluşturuyor. Önümüzdeki 1 aylık dönemde sektör yaklaşık 400 milyon dolarlık ciro bekliyor’’ dedi. PROMOTÜRK Genel Başkanı Ahmet Esad Özdem, yaptığı açıklamada, promosyon sektörünün ekonomik krizden çok etkilendiğini, ancak son dönemde işlerin düzelmeye başladığını söyledi. Dernek olarak yerli promosyon ürünlerinin tercih edilmesi noktasında çalışmalar yaptıklarını ve bunun meyvelerini almaya başladıklarını anlatan Özdem, KOBİ ve şirketlerin artık yerli ürün tercih etmeye başladığını, dolayısıyla sektörde 2011 yılında ithalatın azalacağını, ihracatın artacağını ve Türkiye’nin bölgesel anlamda promosyon ürünleri üretim üssü olacağını kaydetti. Özdem, son 2 yıldır ajanda satışlarında ciddî artış yaşandığını, kapalı mekânlarda sigara içme yasağı sebebiyle de çakmak satışlarının çok gerilediğini söyledi. |
19.12.2010 |