Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 07 Ekim 2006

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Ramazan’da daha çok harcıyoruz

Türkiye’de Ramazan dönemlerinde hızlı tüketim ürünleri harcamasında dikkat çekici bir artış gözleniyor. KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu şirketlerinden HTP, hızlı tüketim harcama trendindeki bu değişime yönelik Ramazan dönemlerini daha ayrıntılı inceleyerek Ramazan Raporu’nu hazırladı. Rapora göre, 2005 yılında Ramazan ayında aylık ortalama hane tüketim harcaması yüzde 16 arttı.

Araştırmaya göre, 2005 yılında aylık ortalama hızlı tüketim ürünleri harcaması 2 bin 450 milyon YTL iken Ramazan ayındaki ortalama harcama 2 bin 842 YTL oldu.

GIDADA YÜZDE 19’LUK ARTIŞ

Ramazan aylarında hızlı tüketim ürünleri harcamasındaki artış gıda ve içeceklerde yüzde 19’a çıkarken, temizlik ve kişisel bakım ürünlerine yapılan harcamanın pay kaybettiği görülüyor. Çalışmayı değerlendiren HTP Genel Müdürü Kıvanç Bilgeman şunları kaydetti: “Ramazan aylarında, Doğu Anadolu ve İç Anadolu Bölgesi’ndeki haneler harcamalarını diğer bölgelerdeki hanelere göre daha fazla artırarak gıda ve içecek harcamasından daha fazla pay alıyor. Kuruyemişçi ve büfeler hariç, tüm perakendeci kanallarında daha fazla para harcanırken, en büyük harcama artışı et ve işlenmiş et ürünlerindeki büyümeden dolayı kasaplarda gerçekleşiyor.”

/ İSTANBUL

07.10.2006

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Ramazan’da daha çok harcıyoruz

  Kapanan şirketlerde artış

  Cari açığın ilâcı, yabancı sermaye

  IMF’nin Türkiye gündemi yoğun

  İstanbul, protestolu senette de birinci

  Otogaz 3 kuruş ucuzladı

  2 bin Türk işadamı İstanbul’da toplanıyor


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004