İLK olarak 2007 yılının ilkbahar aylarında ülkemizde satışına başlanan ve aradan geçen 5 yıl sonrasında 85 bine yakın müşterinin tercihi olan Fiat Linea, 25 milyon dolarlık yatırımla yenilenerek pazardaki yerini aldı.
24 Nisan’dan itibaren ön satışına başlanan Yeni Fiat Linea, özellikle iç mekânda gerçekleştirilen çarpıcı değişiklikleriyle bir adım öne çıkıyor. Bununla birlikte Fiat’ın yeni nesil tasarım anlayışı kapsamında ön ve arka bölümlerde yapılan dinamik değişimlerle iddiasını arttıran Yeni Fiat Linea, konfor özellikleri zenginleştirilmiş Easy, Urban ve Lounge adı verilen 3 yeni donanım paketiyle fiyat/donanım ekseninde güçlü formunu yeniden ortaya koyabilmeyi hedefliyor. Yeni Fiat Linea, tamamı Euro 5 çevre emisyonlarını karşılayabilen biri benzinli (1.4 litre 77 HP) ve ikisi turbo dizel motor (1.3 litre 95 HP ve 1.6 litre 105 HP Multijet) tercih edilebilecek.
DEĞİŞEN LİNEA
YENİ Fiat Linea, öncelikli olarak tasarımında gerçekleştirilen yerinde estetik değişikliklerle ön plana çıkıyor. Linea, çift şeritli krom ön ızgarası, daha kaslı tasarıma sahip ön alt hava girişlerindeki krom şeritleri ve sis farlarıyla elbette yeni ön tamponuyla daha iddialı bir görünüm sunuyor. Arka bölümde ise plâkalık bölümü bagaj kapağına taşınırken, krom detaylar ve yeni arka tampon yine farklılığını ilk bakışta belli eden dinamik unsurlar arasında yer alıyor. En yoğun değişimlerin yaşandığı kabin içinde ise ön konsol, yenilik operasyonunun merkezini oluşturuyor. Sedan bir otomobile uygun renk ve kumaş döşeme seçenekleriyle kombine edilerek albenisi daha da artan yeni tasarımlı kabin içinde konfor odaklı yeni teknolojik donanımların adaptasyonu da dikkat çekiyor.
MÜŞTERİLERİMİZİN TERCİHLERİNİ ÖN PLANDA TUTTUK
Fiat Marka Direktörü Okan Baş, 5 yıllık sürede adım adım yükselen grafiğiyle dikkat çeken ve geçen 15 ay içinde 40 bine yakın satış adetiyle yıldızı parlayan Fiat Linea’nın yenilenmesiyle daha büyük hedeflere ulaşmayı amaç edindiklerini dile getirdi. Yeni Fiat Linea’nın iddiasının arkasında bütün aile bireylerinin favorisi olmasını sağlayacak etkili değişimlerin yattığına dikkat çeken Baş, “Türkiye sedan pazarındaki temsilcimiz Fiat Linea’yı yenilerken müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini ön planda tuttuk. Türkiye’de sedan alıcılarını yaptığımız klinik testlerle yakından inceledik. Hedefimiz ise artık Fiat Linea ailesinin Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobili olmasıdır” açıklamasını yaptı.