14 Temmuz 2011, Perşembe
Ülker grubunun hazır kahve pazarındaki markası Cafe Crown, ‘Genç Türk Kahvesi’ adıyla hazır Türk kahvesinin yanı sıra sıcak suyla hemen hazırlanacak ‘latte’yi tanıttı.
Cafe Crown’un yeni çeşitleriyle ilgili bir basın toplantısı düzenleyen Örgen Gıda Başkanı ve Genel Müdürü Bülend Örgen, sadece sıcak su ekleyip karıştırılarak tüketilen ürünlerle Cafe Crown’un cirosunu yüzde 70 büyütmeyi hedeflediğini söyledi. Günde 45 ton hazır kahve tüketildiğini, ‘birarada’ kahvelerin ise toplam pazarın yüzde 66’sını oluşturduğunu ifade eden Örgen, Türk kahvesinin ise yüzde 23 paya sahip olduğunu dile getirdi. Latte’yi zincir kahve markalarında en çok tercih edilen ürün olması nedeniyle segmentlerine almaya karar verdiklerini anlatan Örgen, "Suyla karıştırılarak hazırlanan ürün geliştirdik. ‘Genç Türk kahvesi’ adını verdiğimiz ürünle gençlere ulaşmak ve pratikliği sevenlere ulaşacağız” dedi. Pazarın büyüklüğünün 450 milyon liraya ulaştığını kaydeden Örgen, “Avrupa ve Ortadoğu ülkeleri ile kahvemize sahip çıkmaya çalışan Yunanistan’a da Türk kahvesi satacağız. Talep var, ama planlama aşamasındayız” diye konuştu.
Okunma Sayısı: 1160
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.