"Ümitvar olunuz, şu istikbal inkılâbı içinde en yüksek gür sada İslâm'ın sadası olacaktır."

Piyasalar

Süper Lig'in 'göğsü' boş kaldı

26 Ağustos 2015, Çarşamba 11:35
Süper Lig'de bu sezon mücadele eden 18 takımdan 7'si, ligin ilk 2 haftasında sahaya göğüs reklamı olmayan formalarla çıktı.

Futbol mücadelesi kadar reklam sektörü için de önemli olan Süper Lig'de takımlar her yıl farklı firmaların logolarını formalarında taşıyor. Şirketler formaların sırt, kol, göğüs ve şort bölümlerine reklam vermeyi tercih ederken, görünülürlüğü en fazla olduğu için göğüs reklamı alan tercihinde daha öne çıkıyor.

Geçen sezonun şampiyonu Galatasaray, ligde oynadığı ilk 2 maça göğüs reklamı olmayan formalarla çıkarken, Trabzonspor, Osmanlıspor, Kasımpaşa, Akhisar Belediyespor, Mersin İdmanyurdu ve Kayserispor da göğsünde herhangi bir reklam olmayan formaları terletti.

Ligde sezonun ilk 2 haftasında göğüs reklamıyla sahaya çıkan takımlar ve sponsor olan firmalar şu şekilde:

Antalyaspor - iati, Beşiktaş - Vodafone, Bursaspor - Invest AZ, Çaykur Rizespor - Çaykur, Eskişehirspor - ETİ, Fenerbahçe - Yandex, Gaziantepspor  - Turkish Oil, Gençlerbirliği - İCK, Medicana Sivasspor - Marka Alışveriş Merkezleri, Medipol Başakşehir - Makro İnşaat, Torku Konyaspor - Torku.

AA

Okunma Sayısı: 1230
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.

Yorumlar

(*)

(*)

(*)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. İstendiğinde yasal kurumlara verilebilmesi için IP adresiniz kaydedilmektedir.
    (*)

    Namaz Vakitleri

    • İmsak

    • Güneş

    • Öğle

    • İkindi

    • Akşam

    • Yatsı