"Ümitvar olunuz, şu istikbal inkılâbı içinde en yüksek gür sada İslâm'ın sadası olacaktır."

Piyasalar

Facebook reklam politikasında değiştikliğe gidiyor

10 Kasım 2021, Çarşamba 14:05
Sosyal medya devi Facebook, "hassas" konulara dayalı reklamlara izin vermeyecek. Irk, din, sağlık ve siyasi düşünce, bu hassas konular arasında sıralandı. Düzenleme, 19 Ocak 2022'de uygulamaya girecek.

Gelirinin büyük çoğunluğunu dijital reklamlardan elde eden Facebook, reklam politikasında değişikliğe gidiyor.

İstismarla ilgili endişeleri dile getiren şirket, "hassas" konulara ilişkin reklamlara izin vermeyecek.

Yakın zamanda adını Meta olarak değiştiren şirket, izin verilmeyecek kategorilere "Akciğer kanseri farkındalığı", "Dünya Diyabet Günü", "Yahudi tatilleri" gibi örnekler verdi. Değişikliğin, 19 Ocak 2022'de yapılacağını açıkladı.

Reklamverenler, Facebook'un elindeki "kullanıcı ilgi alanlarına ilişkin bilgiler sayesinde" hedef kitlelere ulaşabiliyor. Ancak reklamlar, kullanıcıları etkilemenin yanı sıra dışlamaya da sebep olabiliyor. Yapılacak değişiklikle Facebook, reklamverenlere belirlediği hassas konularda artık hedefleme seçeneği sunmayacak. 

Okunma Sayısı: 436
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.

Yorumlar

(*)

(*)

(*)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. İstendiğinde yasal kurumlara verilebilmesi için IP adresiniz kaydedilmektedir.
    (*)

    Namaz Vakitleri

    • İmsak

    • Güneş

    • Öğle

    • İkindi

    • Akşam

    • Yatsı